HERON, Roeselare
levenslang wonen in exclusief vastgoed



GR/PH.C CONCEPT
Het woonproject in Roeselare had een naam, logo en branding nodig. Een visuele identiteit als onderlegger voor alle communicatie.
‘Heron’ betekent Grieks voor reiger en verwijst naar de vroegere sitenaam ‘Ter Reigerie’. De blauwtinten van de branding komen uit het kleurenpalet van de verenpracht van de reiger. Het zilver haalde GR/.C uit de architectuur en werd ineens ook de shiny cover van het grote verkoopsboek. De volledige commercialisering van het project werd door GR/.C vormgegeven. Advertenties, flyers en werfdoeken werden allemaal gegoten in de blauwe huisstijl.



Architectuur omarmt natuur. Dat merk je aan de indeling van de etages met weidse panorama’s en aan het gevelaluminium dat het groen reflecteert.


printwork: Graphius Group
papier cover: Maco gloss met coldfoil Silver
en glanzende plastificatie
papier binnenwerk: Maco mat
fotografie stad: Tom Lefevere
copywriting: SAVVY
visuals: Nanopixel 3D
website: Nanopixel




Gedreven door passie en schoonheid geven wij vorm aan jouw verhaal. Benieuwd naar hoe wij jouw project aanpakken?
Vernieuwend en altijd met dat ietsje meer ontwikkelen we your story. Kom langs in onze studio en ontdek wat GR/.C voor jouw kan betekenen.